lördag 13 december 2014

Luciadagen.

Ännu en dag som gått som ett jehu och snart är över...

Vaknade ganska sent imorse, och kom inte ur sängen förrän närmare 10:30. Gick rakt i duschen, och gjorde mig sedan i ordning samtidigt som jag plockade med Robins ombyten och fick i mig en banan och en temugg till frukost.

Strax efter 11:30 begav vi oss mot Medborgarhuset i Säffle för genrep av dansshowen som äger rum imorgon.
Repetition av det gemensamma avslutningsnumret 12:20.
Lunch på McDonalds.
Repetition av Street Boys nummer runt 15:00.



I kvällningen åkte lilla familjen ut för att titta på den årliga luciakortegen som Grums Ridklubb anordnar. Som alltid är det fort över när de väl kommer, men det är ändå något speciellt tycker jag. Jag nästan ryser av behag när jag ser de fint lysande hästarna och tycker ljudet av hovar är så mysigt.


Skjutsade hem familjen och tog en runda på affären. Nu har jag gjort en pastasallad med ost och skinka som jag och Robin ska ha med oss imorgon (och ätit till kvällsmat), och börjat packa lite så det ska vara så enkelt som möjligt att dra iväg till Säffle igen direkt till morgonen. Klockan 9:05 börjar dagen med fotografering för Street Boys, och jag misstänker att det även kanske är lite halkigt på vägen dit så jag tänkte att vi skulle försöka att komma iväg åtminstone 8:20 för att kunna ta det lugnt.


Hoppas ni alla haft en trevlig luciadag,
och ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar