fredag 19 december 2014

Inget samtal.

Min läkare skulle ha ringt mig idag för att följa upp min nedtrappning av medicinerna. Visst finns det tid än, och mig spelar det ingen roll om hon ringer senare, men jag tror ändå inte att hon ringer nåt idag eftersom klockan är så pass mycket ändå.

Nedtrappningen går bara bra om någon undrar. Jag har inte märkt något särskilt, varken kroppsligt eller psykiskt. Och det måste ju betyda att det går bra?


Nu pustar jag lite i soffan efter en full-fart-fredag som det varit hittills.

Massor att göra på jobbet, lite övertid till och med.
Sen till leksaksaffären för att hämta en julklapp till pojkarna som jag skrev upp mig på när jag och mamma var där i onsdags, som de inte hade fått in än då.
Hem, skriva nota, hämta lillen på dagis. Robin var försenad från fritids då han ätit mellanmål där idag som han inte brukar annars på fredagar. När han kom kastade jag och Linus oss iväg till affären en runda.
Hem igen, packade in en julklapp gubben skulle ha med sig till julbord med jobbet, hjälpte honom med håret (svårt att se sig själv i bakhuvudet när man kör med trimmern).
Smög in julklappar från bilen från gårdagens stadstur och den jag hämtade idag.
Plockade in varorna.
Rensade kattlådan.

Och till sist blev det en mugg te och jag blev sittande här för en liten stund. Alldeles snart ska jag och grabbarna klä på oss och gå bort till mamma för lite fredagsmys och kanske baka lite nötkakor.

Ha en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar