torsdag 16 oktober 2014

Huvudsaken är...

...att man är torr om fötterna.
Och det har jag varit idag.

Vid en viss ålder betyder äntligen funktion mer än utseende tror jag? Vuxenpoäng på det va? Bara Gud vet när jag använde gummistövlar sist, och då var det garanterat inte till jobbet ;)

Men nu har jag tröttnat på att gå med blöta fötter redan från morgonen sådana här regniga dagar (snöblandat imorse till och med).


Och trots vädret så har jag ett ovanligt positivt humör idag. Kanske att det hänger ihop med just de torra fötterna? Hur som helst känner jag mig faktiskt både pigg och glad. Wohoo!

Nu har vi nyss varit på ännu ett positivt IUP-samtal för Robin med hans underbara fröken också, som extra pluspoäng för denna gråkalla torsdag.

Nu blir det mat, en härligt varm dusch och sen iväg på lite extra judoträning för min duktiga stora pojk.

Lilla gullungen blev hämtad på dagis av mormor idag han då vi andra skulle på samtalet, och myser där nu tills vi hämtar honom på hemvägen senare.


Ha det gott alla och se till att ni håller er torra om fötterna ni med! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar