måndag 12 mars 2012

Vilken härlig dag!

Idag var det en så kallad stängningsdag på skola/dagis.
Jag tog en semesterdag och var hemma med barnen.

Efter lunch hade vi stämt träff med Jessica och döttrarna,
och spenderade flera timmar ute i solen.


Det har varit en underbar dag idag med fint väder och snälla barn.
Härlig sol, och en perfekt dag att vara ledig på.

Dock tror jag att solen lyckades bränna mig i ansiktet.
Det hade jag inte räknat med, men efter en stund hemma
så kände jag hur kinderna hettade och huden stramar...

Men det fick det väl vara värt ;)

2 kommentarer:

  1. Fler såna här dagar vill vi ha. Jag hoppas våren är här nu men jag törs ändå inte hoppas än *s*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag är också lite rädd för bakslag fortfarande. För inte ens en vecka sen så snöade det ju liksom... Och mars är lurigt. Men åt rätt håll går det ju absolut.

      Radera